tirsdag den 23. oktober 2012

Er virkelig ikke kommet langt..

Forventede at jeg ville blive blogger, meeen ser ikke ud til at jeg er kommet igang.

Jeg ville have skrevet om Relæ, som var en skøn positiv madoplevelse. Jeg var der med min mand da vi fejrede vores 1 års bryllupsdag. Som sagt var maden skøn, men servicen var vi begge skuffet over. Jeg forstår at de gerne vi holde en stille og rolig stil, men servicen må gerne være en smule bedre end på McD! Den var egentlig ikke dårlig som så, men OK er bare ikke godt nok hvis man vil være michelin værdi! Fik interessant og lækker mad - meget rene smage, hvilket er sjældent og oplevede smage jeg ikke kendte til. Især desserten med rababer og hyldeblomst var fabelagtig. Billederne må komme på et senere tidspunkt.

Siden har jeg været i Spanien (hold op dejlig mad de har der), Kina (hvor jeg har taget billeder af al den skønne mad vi fik) og netop hjemvendt fra Israel (savner allerede de friske frugter og grøntsager).

Billeder, opskrifter mm. kommer.. men denne gang nøjes jeg med denne tekst. Et sted skal man jo starte.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar