søndag den 3. februar 2013

DELTAGERE TIL JUICESMAGNING SØGES (stadig)


Jeg er ikke så aktiv herinde, men har oprettet en ny blog www.http://madaellingen.wordpress.com/
Den er der trods alt lidt mere gang i.

Jeg poster dette indlæg fordi jeg pt. er i gang med mit speciale og i forbindelse med dette, søger jeg ’smagere’ til at smage på juice. Det er en helt simpel, stille og rolig test, hvor man bliver præsenteret for en række forskellige juice og jeg vil gerne vide hvilken der får højest score!



Testen foregår på Sensorisk Videnskab på KU på Frederiksberg. Så man får lov til at se hvor og hvordan man typisk laver sensoriske tests på fødevarer. Og hvad er det dog? 
I sensoriske tests tester man typisk fødevarens egenskaber, det kan være smag, duft, tekstur, udseende mm. For ikke at blive påvirket af omgivelser, andre dufte og lyde, bliver denne form for test ofte foretaget i et sensorisk testlokale,  hvor disse kan kontrolleres og er ens for alle testdeltagere. 
Billedet ovenfor viser "boksen" man sidder i. Her tester jeg olie for en studiekammerat, som også er ved at skrive speciale.

Som sagt, poster jeg her i håb om at få flere deltagere i testen. Tiderne for testen står nedenfor.
Hvis du vil deltage så send mig en mail med den tid der passer dig :)






























God søndag 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar